Awaria w banku ING. Klienci mieli problem z dostępem do konta z poziomu bankowości internetowej i mobilnej. Bank wydał komunikat.
ING Bank Śląski przesłał klientom informacje o utrudnieniach w dostępie do swoich usług.
Niektórzy klienci skarżyli się, że pomimo, że mieli dostęp internetowy nie można było korzystać z przelewów i płatności.
„Intensywnie pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy Was informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem” – podał bank w komunikacie w mediach społecznościowych. Po 13 poinformowano, że większość usług działa już poprawnie, ale nie można jeszcze korzystać z płatności BLIK.
Uczta dla fanów literatury-plener literacki w Ogrodzie Saskim
BANK, AWARIA BANKU, ING BANK ŚLĄSKI, KONTO, PIENIĄDZE, UTRUDNIENIA