Pliki cookies w Naszej witrynie, używane są do spersonalizowanych reklam
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
2 komentarze
Warszawski paraliż komunikacji autobusowej to wynik nagonki na nielubianych ostatnio Niemców wyzyskiwaczy i bałaganiarzy. A fakt, że firma w prawdzie niemiecka, ale zatrudniony w niej personel, nadzór i kierowcy to przecież rdzenni nasi rodacy z Warszawy i okolic. Ludzie opamiętajcie się. To nie firma jest winna. To ludzie w niej pracujący nawalają. Jak zwykle działamy na zasadzie: jakoś to będzie. Aby do wiosny.
Czy sadzisz ze POLSKA firma nie jest w stanie tego zrobić i to lepiej? To samo z kanalizacja i wodociągami: czy muszą być w NIEMIECKICH rekach? Czy nie wystarcza ze 80% prasy drukowanej należy do NIEMIECKIEGO kapitału? I nie bądź NAIWNY: ten kto płaci ten WYMAGA! W jednym masz racje; WINNI sa konkretni ludzie, konkretni pracownicy Ratusza które oddały cześć komunikacji w niemieckie łapy i te osoby które NIE POTRAFIĄ tego kontrolować. Ich szefem jest niejaki Trzaskowski.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.