Na twitterowym koncie mBanku pojawiła się informacja, o kolejnej awarii dotyczących usług maklerskich. Z informacji pozyskanych od klientów wiadomo też , że występują dodatkowo problemy z płatnościami kartą.
Również na początku stycznia bieżącego roku w mBanku dochodziło do awarii. Tym razem problem dotyczy działania mobilnej aplikacji eMakler i jej wersji internetowej. Pierwsze zgłoszenia o problemie pojawiły się około godziny 9 , a tuż przed 10 mBank potwierdził oficjalnie awarie.
Znowu nie działa strona internetowa Bira Maklerskiego mBanku, czyli Inwestor. Nie mam możliwości dostępu do swojego konta, nie mogę składać żadnych zleceń, a właśnie był w trakcie składania zlecenia – poinformowała jeden z czytelników portalu Bankier.pl
Pojawiające się też doniesienia o problemach , jakie mają użytkownicy z płatnościami kartą , mogą oznaczać że obie awarie są ze sobą powiązane. Na chwilę obecną nie ma informacji , kiedy nastąpi ustąpienie problemów.
O wszystkich postępach mBank będzie informował swoich klientów w kolejnych wpisach na Twitterze.