ZycieStolicy.com.pl

Propaganda Trzaskowskiego za publiczne pieniądze w Gazecie Wyborczej! Co na to PKW?!

13 marca 2020 roku Biuro Marketingu miasta stołecznego Warszawy zawarło z wydawcą Gazety Wyborczej umowę na: „Współprace przy akcji organizowanej przez Agorę „Super Miasta” w związku z 30-leciem wyborów do rad gmin, publikacja materiałów poświęconych rozwojowi miast, roli, jaką w związku z tym rozwojem odegrały samorządy oraz osiągnięciom poszczególnych miast w ostatnich 30-stu latach.” Umowa obowiązywała w okresie od 13 marca 2020 roku do 30 czerwca 2020 roku.

 

agora

źródło: m. st. Warszawa

Można by powiedzieć nawet szczytny cel, do czasu. Do czasu, aż zapoznamy się z przykładowymi materiałami promocyjnymi m. st. Warszawy opublikowanymi na łamach Gazety Wyborczej:

 

Materiały promocyjne miasta Warszawy opublikowane w internetowym wydaniu Gazety Wyborczej

Materiały promocyjne miasta Warszawy opublikowane w internetowym wydaniu Gazety Wyborczej

Materiały promocyjne miasta Warszawy opublikowane w internetowym wydaniu Gazety Wyborczej

Materiały promocyjne miasta Warszawy opublikowane w internetowym wydaniu Gazety Wyborczej

 

Te wybitne dzieło można zaleźć w całości pod tym LINKIEM.

Oczywiście wszystko to za publiczne pieniądze, bo stołeczny ratusz zapłacił za taką i inne przyjemności w Gazecie Wyborczej ponad 55 tys. Chociaż materiał powstał w ramach podsumowania 30 lat samorządności można odnieść wrażenie, że jedynym prezydentem Warszawy był i jest Rafał Trzaskowski. Podobne materiały są promowane w mediach społecznościowych takich jak Facebook. Oto jeden z przykładów.

Post Gazety Wyborczej promowany w mediach społecznościowych

To kolejny przykład na to jak pieniądze samorządowe, a więc pieniądze wszystkich mieszkańców miasta są wykorzystywane na materiały niby promujące Warszawę a w rzeczywistości stanowią ważną promocję Rafała Trzaskowskiego.

Co bardzo istotne są to materiały przygotowane przez urzędników Rafała Trzaskowskiego. Być może to jest odpowiedź na pytanie dlaczego wyglądają jak radziecka propagandówka z lat 30-tych ubiegłego wieku.

Poruszaliśmy już sprawę nakręcenia klipu do piosenki „Jeszcze będzie przepięknie”  w wykonaniu Tomka Lipińskiego. Za sam teledysk do piosenki która była w rzeczywistości hymnem wyborczym Platformy Obywatelskiej z 2007 roku miasto zapłaciło… 20 tys. złotych z miejskiej kasy.

20 tys. złotych! Tyle kosztował warszawiaków spot z motywem piosenki, wykorzystywanej przez Trzaskowskiego w kampanii

Hymn kampanii Rafała Trzaskowskiego to hymn… Platformy Obywatelskiej z 2007

Oczywiście to nie wszystko bowiem tylko za czasów prezydentury Rafała Trzaskowskiego wydawca Wyborczej i jej spółka AMS zainkasowały ponad około 4 mln złotych na akcje promocyjne. Oficjalnie min. na kampanie informacyjne. Można tylko postawić pytanie czy są on tak rzetelne jak prezentowane przez Wyborczą materiały promocyjne z 30-lecia samorządności w Polsce?

AFP: Życie Stolicy miało racje pisząc o 4 milionach złotych z warszawskiego ratusza dla Agory i AMS!

Exit mobile version