Site icon ZycieStolicy.com.pl

Facebook i Netflix najbardziej promują LGBT?

netflix, lgbt

Przeprowadzono sondaż, w którym Polacy wypowiadali się jaka marka według nich jest najbardziej zaangażowana w tematy społeczne. Według wyników Facebook i Netflix są najbardziej kojarzone ze wsparciem środowisk lewicowych oraz ruchu LGBT.

Badanie zostało przeprowadzone przez dom mediowy Wavemarker. Ankietowani wypowiedzieli się także na temat wsparcia marek dla środowisk LGBT+. 38% ankietowanych ocenia pozytywnie między innymi wprowadzania przez firmę z okazji miesiąca dumy tymczasowej zmiany logotypu na tęczowy. Natomiast 26% osób oceniają te działania negatywnie.

Zadaniem osób, które są nastawione krytycznie do tęczowych logotypów, marki nie powinny w żaden sposób wspierać LGBT. Z badań wynika, że Polakom najbardziej ze wsparciem środowisk lewicowych kojarzą się takie serwisy jak Facebook, Netflix, Google, Durex, Ikea, Microsoft, Empik, MTV, Nike oraz McDonald’s.

Orlen buduje HUB wodorowy. Paliwo przyszłości napędzi polski przemysł?

NETFLIX, FACEBOOK, LGBTLGBT+, RUCH LGBT, ŚRODOWISKA LEWICOWE, NETFLIX WSPIERA LGBT
Exit mobile version