Już nie tylko zakupy z dostawą do domu, ale jedna z popularnych sieci sklepów wprowadziła rewolucję. Auchan wprowadził usługę, dzięki której zamówione produkty zostaną nam włożone wprost do bagażnika.
Zwracamy szczególną uwagę na to, by zapewnić komplementarność oferowanych przez nas form sprzedaży. Auchan Drive to kolejna z proponowanych przez naszą sieć ścieżek zakupowych, łączących zakupy tradycyjne z zakupami online – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Klienta, Data, Digital, SI oraz Projektów w Auchan Retail Polska. Wprowadzona w ubiegłym roku usługa click&collect, pozwalająca zamówić produkty online i odebrać je w we wskazanym sklepie, spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem – dziś mamy już 96 takich punktów odbioru w całym kraju. Teraz idziemy o krok dalej, dając klientom możliwość wyboru kolejnej formy dostawy zakupów – tym razem wprost do bagażnika samochodu, tak by jak najlepiej dostosować je do ich indywidualnych potrzeb.
Szeroka oferta produktowa usługi Auchan Drive obejmuje ponad 8000 produktów, w tym produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.
Aby skorzystać z usługi Auchan Drive wystarczy na stronie www.auchan.pl z listy lokalizacji wybrać sklep Auchan Poznań Komorniki – Drive, a następnie skompletować i zatwierdzić koszyk. Zakupy zamówione przed południem można odebrać tego samego dnia. Odbiór zamówienia odbywa się w specjalnym punkcie A_Drive zlokalizowanym na parkingu przed hipermarketem. Produkty dostarczane są bezpośrednio do samochodu w ciągu zaledwie 5 minut od momentu podjechania na parking i skontaktowaniu się z obsługą punktu przez system głosowy. Płatności za zakupy można dokonać online przy składaniu zamówienia lub kartą przy odbiorze. Sama usługa jest bezpłatna dla klientów.
AUCHAN, DOSTAWA, ZAKUPY, REWOLUCJA, SIEĆ MARKETÓW