Jak się okazało, tajemniczy monolit, który został postawiony nad Wisła w zeszłym tygodniu, nie jest reklamą, akcją marketingową czy nawet sztuka.
Monolit postawił ASZdziennik i serwis natemat.pl. Ich wspólna akcja miała na celu pożegnanie 2020 roku, który jak stwierdzili twórcy był tak samo bezsensowny jak… postawienie monolitu w Warszawie.
„Tak, wiemy, że stawianie 3-metrowego kawału stali jest bez sensu. Ale bez sensu jest też ten rok. Prawda jest też taka, że to właśnie monolit, który stał się ogólnoświatowym viralem, sprawił, że oczy internautów z Polski i ze świata zatrzymały się na Warszawie” – napisał ASZdziennik.
Dodano też, że skoro teraz uwaga 60 światowych mediów zwrócona jest na Warszawę warto podkreślić, co się w naszym kraju dzieje.
MONOLIT, WARSZAWA, WISŁA, ASZ DZIENIK, NATEMAT.PL