Łącznie na promocję w Polsce [tak Warszawa promuje się w Polsce], Warszawa zarządzana przez Rafała Trzaskowskiego chce wydać 31 mln złotych. Dla porównania promocja zagraniczna miasta ma pochłonąć 178… tys. złotych. Mimo to Rafał Trzaskowski szuka oszczędności w żłobkach i przedszkolach!
Zgodnie z obietnicą dziś wskazujemy kolejny wydatek z budżetu miasta stołecznego Warszawy, który zdaniem naszego zespołu redakcyjnego bardziej zasługuje na cięcia i oszczędności niż oszczędność na przedszkolach i żłobkach. Tym razem chcemy poruszyć sprawę tzw. „promocji miasta”.
W tym roku urzędnicy Rafała Trzaskowskiego chcą wydać na promocję [stolicy polski] w Polsce, aż 31 mln złotych. Udział w targach i imprezach promocyjnych ma pochłonąć blisko 22,5 mln złotych. Najciekawsza jest jednak kategoria: reklama w mediach, zakup materiałów promocyjnych oraz zarządzanie marką miasta Warszawy. Na ten cel ma pójść 6,5 miliona złotych, a zarządzaniem marką Warszawy ma zająć się… Kamil Dąbrowa, były rzecznik Rafała Trzaskowskiego i były dziennikarz TVN który kiedyś występował w „Szkle Kontaktowym” – programie satyryczno-politycznym TVN24.
Równie ciekawa jest promocja miasta za granicą. Na ten cel Warszawa chce przeznaczyć aż 178 tys. złotych z czego 148 tys. na wymianę młodzieży.
Składki członkowskie jako promocja
Warszawa zaliczyła składki członkowskie które płaci będąc członkiem związków i stowarzyszeń – przykładowo Związek Miast Polskich. Na ten cel idzie 2,9 mln złotych, a współpraca regionalna pochłania blisko 4 mln złotych. To dziwne, że Warszawa nie chce płacić tzw. Janosikowego, a lekką ręką wydaje prawie 7 milionów złotych na współpracę z innymi samorządami w formie stowarzyszeń.
Trzaskowski odwołaj oszczędności!
Codziennie będziemy wytykać Prezydentowi Trzaskowskiemu kompromitujące wydatki. Przynajmniej do czasu aż wycofa się oficjalnie z planów oszczędzania na warszawskich żłobkach i przedszkolach. Panie Prezydencie czy nie wstydzi się Pan oszczędzać na etatach nauczycieli, przedszkolach i żłobkach, a lekką ręką zamierza wydać 6,5 miliona złotych na reklamę w mediach?
A wy ile razy widzieliście reklamę Warszawy w mediach i jakich?
Warszawa planuje wydać 12 mln złotych na telefony komórkowe dla urzędników!
1 komentarz
skąd macie te informacje – dokladnie podajeice bo wyborcy PO nie wierzą
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.