Warszawa walczy z koronawirusem. Chociaż każdy środek, każda złotówka są na wagę złota, to nadal w stolicy są pieniądze na zbytki. Naszym zdaniem takim zbytkiem są spoty reklamowe w ramach akcji „Warszawa wspiera medyków”. 4 grudnia zeszłego roku Biuro Marketingu m. st. Warszawy zawarło umowę z DOGFILM STUDIO FILMOWE Paweł Nazruk na „Zorganizowanie akcji miejskiej Warszawa wspiera medyków, której celem będzie podziękowanie i docenienie medyków pracujących w Warszawie, niosących pomoc w czasie epidemii koronawirusa”
Umowa opiewa na 109 470,00 złotych. Efekty wydatków można podziwiać min. w trzech filmach z udziałem aktorów odgrywających pracowników systemu opieki zdrowotnej.
Na YouTube jeden z filmów ma 310 wyświetleń…
Warszawa musiała wydać 109 tys. złotych, aby Rafał Trzaskowski mógł zamieścić ten wpis i pochwalić się nowym spotem w ramach akcji.
#Koronawirus to trudny przeciwnik. Tylko wspólnie go pokonamy. Bądźmy solidarni. #WarszawaWspiera medyków – wspieraj ich razem z nami. Więcej na: https://t.co/HcWMIWitH6 pic.twitter.com/6gLSMy46Ld
— Rafał Trzaskowski (@trzaskowski_) December 16, 2020
Mamy pytanie do stołecznych pielęgniarek i lekarzy pracujących w miejskich placówkach medycznych. Wolicie podziękowania w formie filmów za 109 tys. złotych czy dodatki do pensji?
Oczywiście musimy podkreślić, że umowa pomiędzy DOGFILM a Biurem Marketingu m. st. Warszawy dotyczy zorganizowania akcji nie tylko nagrania trzech filmików z aktorami interpretującymi wypowiedzi medyków.