ZycieStolicy.com.pl

Trzaskowski wydał prawie 4 mln złotych na wydawcę Gazety Wyborczej i jej spółkę!

Sprawdziliśmy rejestr umów m. st. Warszawy z  mediami!

Tylko Agora i jej spółka AMS s.a. zarobiła na kontraktach z biurem marketingu m. st. Warszawy około 4 mln złotych odkąd prezydentem stolicy został Rafał Trzaskowski! Niektóre media mogą mieć bezpośrednią motywację do obrony Rafała Trzaskowskiego lub przemilczania niewygodnych dla niego tematów. To ważne ponieważ to lokalne media powinny rozliczać władze samorządu. Z przerażeniem obserwujemy, że w Warszawie jesteśmy jednym z niewielu mediów, które nie boją się rozliczać Rafała Trzaskowskiego i jego ekipy.

Intratne kontrakty

Zainteresowały nas kontrakty zawierane przez media z m. st. Warszawa, a dokładniej Biurem Marketingu. Niektóre kwoty przyprawiają o zawrót głowy:

  1. Agora s.a. – współpraca przy akcji organizowanej przez Agorę „Super Miasta” – 55 350,00 zł
  2. Polska Presse sp. z o.o. – przygotowanie i wydanie 12 specjalnych dodatków 4 stronicowych – 162 360,00 zł
  3. Polityka sp. z o.o. ska – udział Warszawy jako partnera Paszporty Polityki – 73 800,00 zł
  4. Agora s.a. – dostęp do rocznej prenumeraty – 4 918,77 zł
  5. Press sp. z o.o. sp. k. – udział Warszawy w V edycji Grand Video Awards – 39 335,40 zł
  6. Polityka sp. z o.o. ska – informowanie o wydarzeniach ważnych dla mieszkańców – 52 275,00 zł
  7. AMS s.a. (powiązana z Agorą) – działania informacyjne miasta z wykorzystanie nośników citylight – 3 000 000,00 zł!
  8. Presserwis sp. z o.o. – Dostarczenie na adresy pracowników Urzędu dziennika internetowego Presserwis – 9 717,00 zł
  9. Polska Press sp. z o.o. – objęcie patronatem medialnym Noc Muzeów w Warszawie – 14 760,00 zł
  10. GREMI MEDIA s.a. – współpraca przy informowaniu o działaniach m. st. Warszawy w związku z targami MIPIM w Cannes i EXPO REAL w Monachium – 61 500,00 zł
  11. AMS s.a. (Powiązanie z Agora) – działania informacyjne z wykorzystanie nośników reklamowych na wiatach przystankowych – 800 000,00 zł !
  12. Polityka sp. z o.o. ska – udział Warszawy jako partnera kategorii Kultura cyfrowa Paszporty Polityki – 73 800,00 zł

Od początku Prezydentury Rafała Trzaskowskiego, Biuro Marketingu Warszawa wydało prawie 4,5 mln złotych na promocje i akcje informacyjne w mediach i podmiotach z nimi powiązanymi. Są to wydatki tylko jednego biura. Kwota dla całej Warszawy (wszystkie biura, dzielnice i urzędy podległe) jest większa.

ams

Exit mobile version