777
Znana sieć sklepów spożywczych poinformowała, że zadecydowano o zamknięciu usługi e-zakupów. Decyzja wywołała mieszane uczucia wśród klientów sklepu. Zdaniem niektórych usługa powinna zostać utrzymana przynajmniej to zakończenia pandemii koronawirusa. Czy decyzja wpłynie na przyszłość sieci?
„Szanowni Klienci i Pracownicy serwisu Tesco E-zakupy,
w związku z zamknięciem usługi chcielibyśmy Wam bardzo serdecznie podziękować, za zaufanie, którym nas obdarzyliście przez ostatnie 8 lat.
Jednocześnie informujemy, że zamknięcie dotyczy jedynie usługi E-zakupy. Nasze sklepy stacjonarne pozostają otwarte i czekają na Was z szeroką ofertą produktów i atrakcyjnych promocji” – czytamy w komunikacie opublikowanym na Facebooku.
PANDEMIA, KORONAWIRUS, TESCO POLSKA, TESCO, E-ZAKUPY, ZAMKNIĘTO USŁUGĘ E-ZAKUPÓW