Zakres dokumentów, których zażądali agenci, jest bardzo szeroki. Po pierwsze chodzi o szczegółową dokumentację dotyczącą poinformowania o awarii przez urzędników ratusza. CBA zabezpiecza nośniki danych i korespondencję wewnętrzną ratusza – między poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi, ale także informowanie innych instytucji państwowych. Kolejne dokumenty mają dotyczyć procesu podejmowania decyzji o zrzucie ścieków do Wisły.
Prokuratura chce też pełnej dokumentacji dotyczącej modernizacji i rozbudowy „Czajki”, a w szczególności nadzoru urzędników nad powstaniem i użytkowaniem spalarni, która nie działa, a także nad usuwaniem awarii. Chodzi o dokumentację w ratuszu, ale także i MPWiK. To również akta dotyczące postępowania przetargowego na budowę systemu utylizacji odpadów. Poza tym agenci wystąpili o dokumenty potwierdzające i opisujące wybór i funkcjonowanie firm, które zajmują się utylizacją ścieków w związku z awarią spalarni.