Na ścieżce dźwiękowej rapera Maty, znanego z kawałka Patointeligencja, stworzono „pasointeligencję”, czyli utwór zachęcający do zapięcia pasów. Lepszy od oryginału? Jak sądzicie?
Jak możemy przeczytać w opisie filmu na YouTube „Teledysk ‚Pasointeligencja’ to element kampanii społecznej, którą jako FREE NOW chcemy promować zapinanie pasów bezpieczeństwa w samochodzie. To cały czas poważny problem w Polsce i mamy nadzieję, że rapowany przez kierowców remix ‚Patointeligencji’ Maty pomoże w promowaniu bezpiecznej jazdy.
Partnerem merytorycznym naszej akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny. Więcej szczegółów dotyczących kampanii: www.pasointeligencja.pl Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Cut The Mustard, a za produkcję teledysku wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, dom produkcyjny Graffiti Films. Software house kampanii jest Move Closer”.