Site icon ZycieStolicy.com.pl

Klienci mBanku dostają dziwne wiadomości.

mbank logo

Klienci, którzy korzystają z aplikacji mobilnej mBank dostawali w środę dziwne wiadomości. Większość z nich z pewnością była zaskoczona tą sytuacją, która spowodowała wzmożoną ilość logowań do serwisu transakcyjnego, co niekorzystnie wpłynęło na jego działanie. 

Korzystający z aplikacji mobilnej mBanku, ku swojemu zdziwieniu, otrzymali na telefon komunikaty takie jak „test wiadomości push”, „mBank pozdrawia”. Komunikatom towarzyszyły ciągi liter i cyfr.

Chwile po godzinie 15.00 mBank zamieścił komunikat w tej sprawie na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych: 

Powiadomienia zostały wysłane łącznie do kilku milionów urządzeń, a ogromne zainteresowanie po stronie użytkowników klikających w komunikat spowodowało wyraźne spowolnienie całego serwisu transakcyjnego. Na tę chwilę już wszystko powinno działać poprawnie. Rzecznik prasowy także wszystkich, którzy obawiają się, że ktoś mógł mieć nieautoryzowany dostęp do platformy mBanku. Taka sytuacja nie miała miejsca, a nietypowe powiadomienia to najzwyklejszy błąd przy pracy.

Przypadkowa awaria z dziwnymi powiadomieniami przez chwilę zaniepokoiła osoby posiadające konta w  mBanku, mimo to zaczęły z humorem dzielić się „nowinką” w sieci:

MBANK, DZIWNE WIADOMOŚCI, POWIADOMIENIA, AWARIA, APLIKACJA MOBILNA, APLIKACJA MOBILNA MBANK,  KLIENCI MBANK, HUMOR, ŚMIESZNE MEMY, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Exit mobile version