ZycieStolicy.com.pl

Fałszywa sex taśma Dudy. Obrzydliwy atak hejterskiego portalu!

Hejterski portal wieści24.pl, który jest kontrolowany przez Jana Pińskiego i oskarżonego Tomasza Sz. ps. Borys, zamieścił wpis sugerujący, że istnieje tzw. sex taśma z Andrzejem Dudą. Na dowód tego portal zamieścił zdjęcia, które miały być kadrem filmu z udziałem Andrzeja Dudy – Prezydenta RP.

Internauci szybko zweryfikowali doniesienia hejterskiego portalu. Okazało się, że zdjęcia te pochodzą z tureckiego filmu porno z 2013 roku.

Portal próbował bronić się dopisując informację, że część internautów podważała autentyczność taśmy. Jednak ta informacja została dopisana do pierwotnego tekstu, co można ustalić na podstawie zamieszczonych wpisów i ich godzin publikacji.

Jest to kolejny atak tego portalu na Prezydenta RP. Wcześniej, portal którym zarządza Jan Piński oraz oskarżony Tomasz Sz. ps. Borys nazwał prezydenta RP „Tłustym odyńcem Kaczyńskiego”. Co zastanawiające, portal w superlatywach wypowiada się o Rafale Trzaskowskim i innych kandydatach opozycji – głównie Władysławie Kosiniaku-Kamyszu.

Jan Piński, jak wynika z obserwacji jego konta na Twitterze, wymienia zdania i poglądy z hejterskim profilem „Sok z Buraka”, którego administrator miał znaleźć intratną posadę w stołecznym ratuszu. Jak twierdzi sam Piński niedawno wydał książkę razem z Grzegorzem Braunem liderem Konfederacji.

Internauci nie pozostawili suchej nitki na autorze fejk newsa.

W sprawie portalu wieści24.pl Prokuratura Krajowa wszczęła postępowanie wyjaśniające, mające na celu ustalenie czy nie jest nielegalnie finansowany ze środków opozycyjnych komitetów wyborczych.