Jeden z internautów twierdzi, że popularny serwis społecznościowy usunął jego zdjęcie na którym przypomniał znanej marce, że podobnie chętnie jak teraz reklamuje się w tęczowych barwach, reklamowała się ze swastyką.
Fejsbuk zablokował mi to zdjęcie jako wyrządzające innym krzywdę. pic.twitter.com/aqDtUePpfV
— Panbolek (@panboleq) August 18, 2020
Od dłuższego czasu obserwujemy jako medium postępującą cenzurę internetu, dokonywaną przez największe serwisy społecznościowe. Szanse na przebicie się mają nieliczne treści prawicowe i cała masa treści neoliberalnych czy skrajnie lewicowych. Szczególne rozmiary przyjmowała cenzura Facebooka dokonywana przez AFP Sprawdzam, podczas kampanii prezydenckiej. Nasz prawdziwy artykuł został okrzyknięty jako fejk news, potem wycofano się z tej oceny (po analizie artykułu – z czego wynika, że wcześniej ocenzurowano nas bez analizy)
AFP: Życie Stolicy miało racje pisząc o 4 milionach złotych z warszawskiego ratusza dla Agory i AMS!
Natomiast faktem jest, że Coca Cola w latach 20 i 30 ubiegłego wieku aktywnie wchodziła na rynek niemiecki, wykorzystując w reklamach symbole nazistowskie.
Taki oto breloczek, można było nabyć w 1925 roku, kiedy swastyka kojarzyła się w zasadzie tylko z symbolem szczęścia.
CENZURA, INTERNET, CENZURA W INTERNECIE, FACEBOOK, COCA COLA, HITLER, SWASTYKA, COLA, NIEMCY