Site icon ZycieStolicy.com.pl

Bo szpilki były za długie – „afera” ze zbiórką butiku Moliera2

dzień szpilek, zbiórka pieniędzy, szpilki

Luksusowy butik Moliera2 przekazał 223 810 zł na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Jednak internauci twierdzą, że kwota jest za mała, niż wynikałoby to z zasięgów akcji.

Akcja była obchodzona w tym roku po raz drugi. Butik obiecał przelać 2 zł na Fundację Przylądek Nadziei, za każde poprawnie opublikowane zdjęcie wraz z hasztagiem #DzienSzpilek.

Według szacunków Spider’sWeb butik powinien przekazać 1,158 mln złotych. Jednak butik zatrudnił firmę do zliczenia oraz przeanalizowana zdjęć. Okazało się, że jedynie 111 902 fotografii zostało poprawnie opublikowane. Według regulaminu akcji zdjęcie musiało być opublikowane: w piątek 25 września, na publicznym koncie, z odpowiednim hasztagiem, a buty na nim się znajdujące musiały mieć co najmniej 5-centmetrową szpilkę.

Zdaniem niektórych akcja była „tanią kampanię marketingową sklepu”. „223 tys. złotych to konkretna pomoc dla podopiecznych fundacji i choć jest to suma niemal 7-krotnie wyższa niż wpłacona przez Moliera2 rok temu, ale zasięgi marketingowe całego Dnia Szpilki były warte wielokrotnie więcej” – podsumował portal spidersweb.pl.

 

Ogrodził chodnik – twierdzi, że miasto zajęło jego nieruchomość

 

SZPILKI, DZIEŃ SZPILEK, FUNDACJA, ŚRODKI, ŚRODKI ZEBRANE DLA FUNDACJI, DZIECI, ZBIÓRKA PIENIĘDZY

Exit mobile version