Site icon ZycieStolicy.com.pl

Awaria w Punktach Obsługi Pasażera

pop ztm

Z przyczyn technicznych w Punktach Obsługi Pasażerów nie jest możliwe otrzymanie abonamentu mieszkańca SPPN – poinformował w czwartek Zarząd Transportu Miejskiego

Wyrobienie lub przedłużenie dokumentu obecnie możliwe jest tylko drogą elektroniczną: poprzez wysłanie na adres abonamentzdomu@zdm.waw.pl maila pt. Wniosek o abonament- szczegóły na naszej stronie internetowej w sekcji „Sprawy ZDM” w zakładce „Parkowanie”

– wyjaśnili urzędnicy z Zarządu Dróg Miejskich dodając, że pracują nad usunięciem awarii.

Abonament mieszkańca uprawnia do parkowania w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego.

Od 15 listopada strefa płatnego parkowania obejmuje również Żoliborz i pozostałą część Ochoty. W tych dwóch dzielnicach powstało 14,5 tysiąca miejsc parkingowych w płatnej strefie. W sumie cała warszawska strefa będzie liczyła około 52 tys. miejsc. Kolejne rozszerzenie strefy ma objąć m.in. na Pradze: okolice placu Hallera, Szmulowiznę, Saską Kępę oraz Dolny i Górny Mokotów.

PAP/AS

Zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi ZTM. Sprawdź jakie

Exit mobile version