ZycieStolicy.com.pl

Awaria w banku. Klienci zgłaszają problemy z aplikacja mobilną i płatnościami

Problem z aplikacją, jak również płatnościami kartą mogą mieć klienci Santander Banku. Coraz więcej sygnałów płynie od klientów, którzy zgłaszają kolejne problemy. 

Pierwsze problemy klienci zaczęli zgłaszać przed południem.

Zgłoszenia dotyczyły głównie problemów z zalogowaniem do aplikacji. Po godzinie 12 Santander Bank zamieścił na swoim profilu informację o awarii.

„Uwaga!
Aplikacja mobilna nie działa.
Przepraszamy – usuwamy utrudnienia. Skorzystaj z bankowości internetowej.”

Tymczasem, klienci zaczęli zgłaszać kolejne problemy, z bankowością internetową oraz z płatnościami kartą. Część klientów skarży się, że do awarii doszło akurat w dzień wypłaty.

Awantura w podmiejskim autobusie o psa bez smyczy i kagańca. Interweniowała straż miejska

SANTANDER BANK, AWARIA, PATNOŚĆ INTERNETOWA, APLIKACJA MOBLINA

numer kontajpg

Exit mobile version